utorak, 17. siječnja 2012.

Vampir?

Objavio/la Women's Show u 19:51
Ok, naslov ste pročitale, asocirao vas je na Draculu ili Sumrak sagu, ali sigurna sam da ste se sjetile i  Johnny Deep-a koji vam je kad ste ga ugledale u filmu promijenio fikciju ne baš izazovnog srednjovječnog Dracule.
Ili ste se sjetile možda onih dečkića iz Sumrak sage, kojima zavidim na predivnoj nijansi pudera ( dragi moj Essence, kad nam sljedeći put na police drogerija pošalješ limitiranu kolekciju make-up proizvoda s potpisom Sumrak sage, molim te da staviš u kolekciju i nijansu pudera blijedolikog Edwarda, unaprijed hvala! ) ...

No, vjerujete li zaista u vampire? Postoji li prijetnja od ljudi koji nas žedni čekaju kad padne mrak iza ugla gradske kavane ili pri ulasku u park?  Da, vjerojatno oni žedni alkohola još uvijek postoje, viđam ih doista često. Koje li slučajnosti, najčešće nose tamnu odjeću, a blijedoliki ten im se prelijeva pod uličnom rasvjetom. 


Ali, što je s onima koji čekaju da popiju našu krv? Upoznala sam i "to". Pravog - pravcatog vampira! Vjerujte mi na riječ - iako cijeli život čekam da upoznam pravog vampira, izgledao on kao Johhny Deep ili Vlad Tepeš - popularni Dracula, požalih. Možda takvi ljudi imaju hipnozu u očima koju ne može nadmašiti ni jedan lolli pop, a riječi slađe od čokolade, ali na kraju uvijek vi bivate žrtvama. Da, takvi vam popiju krv! (Ako malo odvrtite film u prošlost, nisu li vam čak i bake pričale kako su i njima "pili krv?" ). Iscijede vam sve emocije i u trenu ostanete kao odbačeni kišobran kojim se igra vjetar sudbine na hladnoj kiši života. 



Glup osjećaj je poznavati vampira ako postanete žrtvom. 

Ali, ako ste osoba koja čeka da je vampir probudi, da je "povampiri", e tad počinje ipak neka druga priča... Tad i vi postajete vampir - emocionalni vampir i vođene osvetom i vi krećete upijati emocije drugih. 



Postoji i međufaza, kad vaš bijes govori "osvetit ću se", no to još uvijek nije vaša završna odluka, a takva faza najčešće završi dijagnozom: "žrtva". Naravno - nepovoljno po vas ....

Poznavati vampira i nije bila moja najbolja želja. Jel'?



Savjet + 
Kolac u srce dotičnom vampiru! A vama kolač s kolegicom u omiljenoj slastičarni!


4 komentari:

dunja kaže...

Predivna kolumna!
I ja sam srela vampira, tek sada nakon ove kolumne znam to. Hvala ti što si mi otvorila oči. O da, on je vampir! Isisao je sve emocije iz mene. Veliš kolac u srce? :D Odoh na frizuru :)))

dunja kaže...

Predivna kolumna!
I ja sam srela vampira, tek sada nakon ove kolumne znam to. Hvala ti što si mi otvorila oči. O da, on je vampir! Isisao je sve emocije iz mene. Veliš kolac u srce? :D Odoh na frizuru :)))

mimi kaže...

čitala sam tvoje recenzije prije na drugom portalu, al nisam mislila da ti tako dobro ide pisanje općenito. Stvarno bi trebala pisati i kolumne! Samo naprijed girl!
Iako te osobno ne poznajem, od danas imaš vjernu čitateljicu :*

đeni kaže...

*ebena kolumna!

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting