utorak, 17. siječnja 2012.

Latice

Objavio/la Women's Show u 23:21
Ispucana kosa, podočnjaci, lice puno madeža i drugih nesavršenosti ...
Ova koža i ovo tijelo... Čije je to?
To nisam ja!

Ja sam predivna – savršena!

Jesam li? 


Pogled u ogledalo me baca u depresiju. Nakupilo se oko struka, bokova, izbile nove bubuljice na licu... Zašto se uopće gledam? Koja cura se još to nije pitala? 

Ne bi li bilo super da ogledala ne postoje? Možda bi bile manje opterećene izgledom i bolje se zabavljale, bile opuštenije i širile svoju pozitivnu energiju na druge, shvatile svoju pravu ljepotu i otkrile pravu sebe.

Međutim, kako biti zadovoljna sobom kad nam okolina nameće prividan izgled „savršenosti“ za kojim se većina povodi. Zašto mislimo da ćemo biti prihvaćenije u društvu ušminkane, idealnih proporcija? Zašto patimo zbog svojih nesavršenosti? Pa pobogu, vidi ružu – ima trnje... Ni ona nije savršena, a opet je “ kraljica“ među cvijećem. Njezino tijelo nije idealno - baš kao ni tvoje, ni moje, ni njezino... Zašto onda osvaja tolika srca?

Možda jer se nije trudila popraviti nesavršenosti, već istaknuti svoje glavne adute!
LATICE!

Svaka od nas ima svoje LATICE, samo ih treba istaknuti da bi zablistala i osvojila okolinu svojim stavom i osobnošću. Svaka od nas ima moć da širi svoju energiju na druge i osjeća se baš super zbog toga.

Ako ste „ LATICE“ shvatile kao nešto fizičko - naravno da možete to dodatno poboljšati kozmetikom, možete vježbati i biti na dijeti ili jednostavno otići bez make up-a do „MEK-a“ s prijateljima i zabaviti se – kako vam god paše! Bitno da ste vi zadovoljne i da ste svoje!

Nemojmo se bedirati i patiti zbog nesavršenosti, priželjkivati izlazak iz svoje kože jer ona je naša i treba ju prihvatiti, popraviti ili jednostavno uživati u njoj. Vjerujte, ni tuđa nije bolja -i njezina vlasnica bi ju rado mijenjala ;)
Ako ste mišljenja da zbog izgleda nemate prijatelja ili dečka, nekoga za kavu – zovite mene, ja sam uvijek za! Razuvjerit ću vas! 

Poželite li ikad izaći iz svoga tijela, pokušajte se sjetiti dvije stvari :
1. Ljudsko srce nikad zadovoljno nije! ( Nema žene koja je u potpunosti zadovoljna sobom i koja nebi baš ništa mijenjala)
2. Nitko nije toliko lijep (savršen) da bi svima bio najs, a bome -  nitko nije ni toliko nesavršen da se nebi nekome svidio ;)


2 komentari:

koka i pol kaže...

divno!
da, imamo sve mi latice, samo šteta što nam treba cijela mladost da ih uvidimo.

Anonimno kaže...

predobro :)

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting