subota, 14. siječnja 2012.

Šareni makeover noktiju

Objavio/la Women's Show u 03:33

Danas nije vaš dan? Niste nikud izašle, a i pogled na vaše neugledne i kratke nokte baca vas dodatno u nezadovoljstvo?


Donosim vam kratki tutorial u moj šareni makeover noktiju!



KORAK 1.
Izrašpajte sve neravnine na vašim noktima. Isto tako sve nokte skratite na istu dužinu. Na kraju ih rašpicom ispolirajte. 





Pazite da ne pretjerate i oštetite nokte. Ukoliko su vaši nokti tanki i krhki, izrašpajte samo veće nepravilnosti na noktima.

Nakon toga nokte očistite vlažnom maramicom i osušite ili ih operite i dobro obrišite ručnikom.

KORAK 2.
Nanesite bazni uv gel. Sušite nokte u uv lampi otprilike 2 min ukoliko je vaša lampa kao i moja od 9W. Ako je jača, smanjite vrijeme za 30-60 sekundi, da ne pretjerate. 






Nakon toga očistite nokte čistačom za uv gel kako bi uklonile višak gela.


KORAK 3.
Sad pripremite tipse za nokte. Odaberite svoje veličine i izrašpajte utore tipsi ukoliko je potrebno, te njihove krajeve kako bi ublažile linije prelaska na prirodne nokte.

 

KORAK 4.
Pripremite ljepilo. 



Kistom nanesite ljepilo izravno na sredinu nokta i brzim te preciznim pokretnima razmažite ga duž cijelog nokta. Pritisnite tipsu na nokat i držite je nekoliko sekundi. Ovo je vrlo važan korak i morate jako paziti da ne uđe zrak između tipse i vašeg nokta. 





Zbog toga ja prvo tipsu jako pritisnem na sredini nokta i prelazim prstom prema krajevima tipse, kako bih istisnula sav zrak. Stavite nokte na 1-2 min u uv lampu.

KORAK 5.
Izrašpajte tipsu i prijelaze na prirodne nokte kako bi izgled noktiju bio što prirodniji. Pazite da pokretima rašpica ili brusilica za nokte ne oštetite kožicu oko noktiju. Isto tako - skratite tipse ukoliko su preduge za vaš ukus.






KORAK 6.
Nanesite svjetlo ružičasti ili prozirni uv gel kistem preko cijelog nokta, osobito na krajeve tipsi, kako bi što bolje "učvrstile" vezu između prirodnog i umjetnog nokta. No, pazite da sloj ne bude predebeo. Stavite nokte u lampu na 2 minute i nakon toga očistite ih uv cleanserom (čistačem) i blazinicom. Opet oblikujte nokte prema potrebi.



KORAK 7.
Svaki nokt obojala sam nakon toga drugom bojom. Izostavivši vrhove. 



Dodala sam bijeli lak na vrhove. No, takvi nokti podsjetili su me na srednju školu kad sam furala starke.




Stoga sam nostalično na palcu oslikala jednu starku. Dodala sam uv top coat za završni sjaj na sve nokte, osušila nokte u lampi na 2 min i to je to! 






Sviđa li vam se moj makeover? :") Želite li više tutoriala o noktima? 







2 komentari:

bipa kaže...

Divno, joj kako ti je ova ideja sa starkom slatka! Predivno mi je ovo. Molim vise tutoriala o noktima! I recenzija o lakovimaaaaa

Anonimno kaže...

ovo zaista vraća u školske dane

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting