nedjelja, 29. siječnja 2012.

Poliamorija... DA ili NE?

Objavio/la Women's Show u 23:18


U vezi si, imaš super dečka, ali ti se sviđa još netko…. Prepustiti se užitcima poliamorije, da ili ne?


Možemo li voljeti više ljudi istovremeno?






ŠTO JE TO POLIAMORIJA?

Poliamorija ili višeljublje dolazi od grčke riječi za više – poli i latinske riječi za ljubav – amor, znači dakle „voljeti više od jednog partnera“. Ta ljubav je seksualna, emocionalna, duhovna ili njihove različite kombinacije.

Osobe koje održavaju takve veze čine to otvoreno i uz pristanak partnera. Jednostavno, nema više skrivanja ljubavnika, seksa u nekom jadnom i otrcanom hotelu na nekom zabačenom mjestu gdje ste na sigurnom od poznanika, tajnih veza i strepnje da će netko saznati za vaše aferu. Uz poliamoriju sve postaje 'legalno'.

U današnje vrijeme sve više veza i brakova raspada se baš zbog nevjere jednog od partnera. Možda će ovaj trend spasiti vaš brak ili vezu i smanjiti postotak razvoda kojih je ionako previše.


Koliko vas je patilo zbog nevjere partnera? Koliko vas je bilo nevjerno?


ŠTO AKO NE POSTOJI SAMO JEDNA SRODNA DUŠA?

Čitav život tražite svoju srodnu dušu, mislite da ste je pronašli i onda šok, pronašli ste još jednu osobu koja vas nadopunjuje. Što napraviti?

            Ako vam jedan partner nije dovoljan, ili jednostavno ne možete odoljeti trećoj osobi, vrijeme je da o uvođenju nove osobe u vezu ili bračni život popričate sa sadašnjim partnerom.
            Ne mogu sa sigurnošću reći da će se složiti sa vašom idejom. S obzirom na konzervativno i staromodno razmišljanje ljudi, najvjerojatnije će vas pogledati onim 'wtf' pogledom, no ako mu objasnite o čem se radi i obećate da vaša veza neće patiti zbog toga možda će i pristati. Uostalom, bolje ovako nego da mu to radite iza leđa.
           
            .
U poliamoriji nema mjesta ljubomori.
Bez poštovanja, ljubavi i iskrenosti niti jedan odnos nema kvalitetnu budućnost, bio on sa samo jednom osobom ili sa više njih.


KAKO PREPOZNATI POLIAMORISTA?

            Sve više poznatiji trend u svijetu broji na desetke tisuća ljudi koji se vole u množini. Da budem preciznija, poliamorista ima toliko da već imaju svoju zastavu i znak po kojem se prepoznaju.




 Simbol poliamorista je crveno srce s plavim znakom za beskonačno








Poly pride flag je zastava što je nose na paradama ponosa. Sastavljena je od plave, crvene i crne pruge s grčkim slovom (prvo slovo poliamorije) kao grbom.



Znak prepoznavanja bi trebao biti i papagaj iz razloga jer je Poli uobičajeno ime za te ptice (Polly). 


POZNATI POLIAMORISTI

 „Dobro je za ljubavnu vezu kada nam se sviđaju i druge osobe i to priznamo partneru. Ako jedno od nas ne može odoljeti trećoj osobi, rekao bi da onda mora imati seks s dotičnom osobom, ali naravno samo uz odobravanje partnera“ (Will Smith)

Poznata rečenica slavnog holivudskog glumca izazvala je burne reakcije, te negativne kritike i mnogo tračeva. No slavni su ionako uvijek na meti medija, pa za razliku od nas običnih smrtnika ne mogu ni varati ko ljudi, tako da je vjerojatno taj trend pokrenut od strane slavnih kako bi opravdali sebe i maknuli dosadne fotografe i novinare sa vrata.
Još jedna pristalica ovog pokreta je Tilda Swinton, ona već duži niz godina živi u troje i to ne skriva. Takvu vezu ima i poznati francuski kuhar Paul Bocuse, te i američki investitor Warren Buffett.


Dakle, poliamorija…. Da ili ne?

5 komentari:

Samanta kaže...

Divan članak !

Anonimno kaže...

DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

blogger on 17. studenoga 2019. u 19:36 kaže...

Željela bih sa mnom podijeliti javna svjedočenja o tome kako je isti čovjek kojeg sam vidio na ovom forumu nazvao Dr. Agbazar iz AGBAZARSKOG TEMPLE-a, upravo napravljen za mene, ovaj čovjek je upravo svojom magijom donio mog izgubljenog bivšeg muža u roku od 72 sata. Bila sam udana za svog supruga Alana Evansa, dugo smo bili zajedno i voljeli smo se, ali kad ga nisam uspio roditi 4 godine, napustio me i rekao da ne može više nastaviti, sada tražim načine da ga oporavim dok nisam vidio ovu stranicu dr. Agbazar na njegovu moć. Također mu se obratite za probleme kroz koje prolazite i provjerite vlastitim očima:

( agbazara@gmail.com ) ILI WhatsApp na ( +2348104102662 )

Naomisamuel on 28. kolovoza 2022. u 01:57 kaže...

Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

isabel kedem on 9. siječnja 2024. u 02:32 kaže...

Moj bivši muž i ja prekinuli smo prije godinu i dva mjeseca i bila sam u šestom mjesecu trudnoće. Oboje se volimo i to je za mene bio šok i stvarno mi je slomilo srce. Pokušao sam ga nazvati i obje su linije bile isključene. Pokušala sam doći do njega na društvenim mrežama, ali on me uklonio s njih. Pokušala sam doći do njegovih roditelja i rekli su mi da je njihov sin rekao da me ne voli i da me ne želi vidjeti i da ne znaju što nije u redu. Plakala sam i plakala svaki dan jer sam ga jako voljela. Sve dok nisam rodila i beba nije napunila godinu dana, nisam mogla vratiti svoju ljubav. Opet sam bio zbunjen. Ne znam što da radim, a ostala sam i bez posla, a nemam novaca za brigu o bebi. Bila sam jadna u životu pa sam plakala svojoj sestri i ispričala joj svoj problem i rekla da zna za snažnu čaroliju koju je bakao dr. Apata koji joj je pomogao kada nije mogla zatrudnjeti. Kontaktirala sam ga putem e-maila i rekao mi je da će mi pomoći i rekao mi je da je žena bacila urok na mog muža i rekao da će mi pomoći da razbijem urok kako bi mi se muž zauvijek vratio i da će biti moj. Za mene je bilo veliko iznenađenje da se dogodilo sve što je rekao. Muž mi se odmah vratio i rekao mi da mu oprostim. Puno hvala ovom moćnom i istinskom čaroliju. Molim se da poživi dugo i da više obavlja svoj divan posao. Ako imate problem koji vas muči u životu, obratite se ovom moćnom igraču čarolija! On vam može pomoći. Neće vas iznevjeriti, možete ga dobiti preko gmail adrese: drapata4@gmail.com ili preko njegovog Vibera: (+447307347648)

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting