ponedjeljak, 23. siječnja 2012.

Essence Colour & Go

Objavio/la Women's Show u 20:12

Predstavljam vam lakove Essence Colour & Go koje sam voljela prošlog ljeta!

Uskoro očekujte i nove nijanse lakova za nokte koje su me totalno osvojile!








 


Kako obožavam intenzivne boje lakova, tj. “pune” lakove koje je dovoljno nanijeti u jednom sloju, a da ne izgledaju prozirno i da se ne prozire prirodna boja nokta preko laka, Essence Color&Go lakovi su me oduševili. 
Dovoljo su gusti, tako da već s jednim potezom kista imate savršeno obojane nokte u trenu. Kvaliteta me također očarala, a cijena im je  nekih 11 – 12 kn za količinu od  5 ml
Asortiman boja vrlo je širok i sigurno ćete pronaći više nijansi po svom ukusu.
Isprobala sam žuti lak, u nijansi 23 – “SUNDANCER”, tamno plavi lak nijanse 37 -  “JUST ROCK IT!”, te ljubičasti nijanse 26 – “BREAK THROUGH”.

Po mojem sudu, nedostatak im je što se tamnije boje teže skidaju, npr.  37 -  “JUST ROCK IT!”, ukoliko stavite više slojeva ili nadlak preko ovog laka, vrlo teško ćete ga skinuti. Također, ako ga pokušate skinuti blagim odstranjivačem. Ljubičasti lak skidam nešto lakše od plavog, a sa žutim je vrlo lako. Navedene nijanse lakova nemaju shimmera u sebi, što se meni jako sviđa.

Jeste li vi isprobale Essence Colour & Go lakove? :") Koje su vam omiljene nijanse?

3 komentari:

Anonimno kaže...

Moram staviti barem u 2 sloja tamnije nijanse navedenog. Suši se predugo..Jedino pozitivno kod tih lakova su nijanse i cijena.

Samanta ( Women's Show ) kaže...

Koje nijanse si isprobala?
Jer zaista se jako razlikuju ovi lakovi od nijanse do nijanse. Najviše mi se sviđa tamno plava je zaista jaka nijansa i teško se skida. Doista mi je i previše jedan sloj ove nijanse.

Anonimno kaže...

Isprobala sam puno tamnih nijansi. Ok, plavu nisam, ali od navedenih - ljubičastu, koja se suši cijelu vječnost.

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting