petak, 3. veljače 2012.

Prada proljeće/ljeto 2012.

Objavio/la Women's Show u 18:53



Prada je nedavno predstavila svoju novu kolekciju SS12 (Spring/Summer 12), a mene je ovaj put totalno oduševila!  







U najavnom spotu modeli se nalaze na američkoj benzinskoj postaji, a sve je u stilu 50-ih.
Ova kolekcija obiluje širokim haljinama desertnih nijansa i ženstvenim stilom. Iako mi se takve haljine jako sviđaju, nisu moj stil. No, zato su moj ukus pogodili torbama, nekim cipelama  i predivnim naočalama.




Crveni ruž najviše dolazi do izražaja u ovoj kolekciji i očito je must have i ove sezone. Zato, ako još uvijek nemate ništa u stilu 50-ih, trk u nabavku crvenog ruža i ovakvih divnih naočala. Ne zaboravite na maramu!

 









         


1 komentari:

Anonimno kaže...

ja želim ove naočale s bijelim okvirima, želiiiimmmmmmm

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting