nedjelja, 19. veljače 2012.

Njega kože lica - favoriti iz 2011.

Objavio/la Women's Show u 17:43
Kao što sam vam i najavila, donosim vam recenziju mojih omiljenih proizvoda u njezi kože lica iz 2011. godine.


Je li vam se ikad desilo da isprobate brdo skupih proizvoda koji nisu ono što tražite i onda onako usput kupite neke jeftine proizvode, koje ste već na početku osudile zbog nisko kvalitetne ambalaže, zbog toga jer niste te proizvode nikad vidjele na nekoj promidžbi ili samo zbog cijene koja je dosta niža od ostalih proizvoda na istoj polici drogerije? A kad ste ih isprobale oni su vas naprosto oduševili?
Ako ste barem jedanput imale takvu situaciju, onda ćete razumjeti moje oduševljenje s Eveline proizvodima za njegu kože lica.





Počnimo s proizvodom na čijoj ambalaži piše: 
"Step 1" tj. Korak 1.
Iako me ne oduševljavaju proizvodi 3u1, niti 2u1, jer po dosadašnjem iskustvu, takvi proizvodi najčećše nisu ni jednu funkciju pošteno odradili, ovaj proizvod mi se svidio. Zapravo, puno više mi se sviđala ona prijašnja "zelena verzija" 2u1, peeling + gel za umivanje, koja je napravila čudo za moj ten. I taman kad sam krenula po novo pakiranje, na policama me dočekao ovaj novi "plavi dečko" :") koji me malo razočarao, jer efekt nije ni približno isti. No, ovaj gel možete koristiti i kao masku. Znači obavlja 3 funkcije: 1. Kao gel za umivanje, 2.Kao peeling i 3.Kao maska. Baš je svestran. :")







Drugi korak je "tonic" za čišćenje lica.
Ovaj proizvod može se uspoređivati s mnogim i do 5,6x skupljim proizvodima iste funkcije. Svoj posao odradi do temelja. Nakon umivanja gore navedenim gelom ( a i svim ostalim sredstvima za umivanje lica ) koža mi nikad ne bude do kraja čista zbog prethodnog nanošenja šminke, ali nakon čišćenja ovim tonicom, krenem li blazinicom opet prelaziti po licu, ona bude skroz čista.
Isušuje nepravilnosti i ukoliko imate problema s tenom, ovaj proizvod morate isprobati. Koža mi nakon nanošenja nije suha, niti nemam osjećaj zategnutnosti. Zanimljivo je da niti ne osjećam peckanje na koži, koje sam znala često osjećati, koristeći druge proizvode iste funkcije.






Korak 3. - nanošenje Eveline kreme za lice.


Što možete očekivati od kreme za lice čija cijena nije veća od 20 kn?
Ja nisam očekivala baš ništa. A onda već prilikom prve upotrebe nastupilo je veliko oduševljenje.
Ovo je krema koja zaista djeluje na nepravilnosti ( na sitne nepravilnosti kod mene je djelotvorna do 95%, a na veće do 70-tak % ) što je u rangu s proizvodima koje sam u "fazama jada" plaćala i do 300-tinjak kuna po komadu.
Ne isušuje kožu kao tipične kreme "isušivaći" koje se koriste kod nepravilnosti, ne zateže je i fino miriši.






4. korak Eveline tretmana je mali SOS gel za nepravilnosti, kojeg trenutno nemam da vam ga sliknem, ali izgleda ovako:
Isprobala sam ga i ovo je, što se tiče nepravilnosti, najefikasniji proizvod iz cijele kolekcije. Nanosi se direktno na njih. Ne izaziva peckanja, iritacije niti crvenila. Smiruje i ublažva.
Kupite li sva 4 proizvoda potrošit ćete oko 80,00 kn, što je najčešće cijena samo jednog ili dva proizvoda "drogerijske klase", zato vam preporučujem da ih isprobate, bez predrasuda o kvaliteti.

Od takvih "stickova" za nepravilnosti, isprobala sam i Mahnattan SOS stick za nepravilnosti "SOS pickel stopp", koji je nešto skuplji i koristi se na isti način. Ova dva proizvoda mogla bih svrstati u isti rang. Iako sam velika obožavateljica Manhattan proizvoda, u ovome dvoboju, kod mene pobjeđuje Eveline.


Maske za lice... Najbolje, ikad isprobane bile su mi Freeman maske, čija je cijena isto tako bila 20-tak kn, a kupovale su se u veeelikim tubama, koje su trajale cijelu viječnost. Najviše od svega žalujem za "zelenom" i "žutom" Freeman maskom, jer ih zaista više nigdje ne mogu pronaći. Ako netko zna gdje se prodaju, molila bih da mi ostavi informaciju u komentaru. 
Maska koja mi je sad zamjena za Freemanovu Peel-off masku, je Oriflame-ova "Grape antioxidant Peel-off maska".
Oduševila me. Nanosim je prstima po cijelom licu. Nakon 10 minuta ona se pretvori u "najlon" koji se onda odljepljuje s lica. Na taj način se sve odumrle stanice miču s kože. Umiruje mi kožu, čisti je i zahvalna sam joj. :") Definitivno je moj favorit.






Penaten "kremica za guzice" iz djetinjstva.
Ovu kremu koristim za crvenila i iritacije. Ne koristim je svakodnevno, već par puta tjedno, nanoseći je direktno na iritaciju. Koristim je i kao masku nekoliko puta mjesečno. Ništa vam neće smiriti kožu kao umivanje u kamilici + nakon toga Penaten maska.








Nakon što je moja kolegica na poklon od jedne drage forumašice
dobila Almay proizvode i hvalila mi ih kao nikad ni jedan proizvod, odlučila sam nabaviti i ja svoje. Kako mi je poznanica putovala u Englesku, zamolila sam je da mi kupi ova dva proizvoda. Korak 1. je "Cleansing lotion", a korak 3. "Daily moisturizer". Da sam ovim proizvodima oduševljena - malo je reći. "Cleansing lotion" spasio mi je kožu i živce na desetke puta. Znate one situacije kad vam je koža toliko isušena, da ne možete niti puder staviti? Svakim umivanjem sve je gore? Upravo u takvim situacijama koristim ovaj losion za čišćenje kože. Utrljam ga u kožu i nakon toga umijem se mlakom vodom. Zatim nanosim "Daily moisturizer" fluid koji izuzetno hidratizira kožu, a ne masti je. Ove proizvode koristim vrlo štedljivo, jer ih ne znam gdje kupiti. :(




U situacijama sa suhom kožom puno mi pomaže i ekstra djevičansko ulje masline, tvrtke Olivella.
Nakon što sam ga dobila na recenziranje i isprobala ga, istog trena čim je dotaknuo moju kožu i zamirisao mi pod nosićem, postao je moj apsolutni favorit. Ne masti kožu, a hidratizira je. Ne ostavlja ružan sjaj na koži niti ne začepljuje pore.
Koristim ga ponekad i za vrhove kose, za suhu kožu na laktovima... Uvijek nakon nanošenja na lice, kad mi ostane malo proizvoda na dlanovima prođem dlanovima i kroz kosu.








Jovees mlijeko za čišćenje lica preporučujem svima koje muči suha i zategnuta koža. Koristim ga nakon umivanja i čišćenja lica losionom. Umasiram ga u lice i isperem u mlakoj vodi. Koža lica je nakon toga neopisivo mekana, gipka i baršunasta. Ovaj proizvod mi je kod samog vrha favorita.


Od kad sam na jednom L'oreal natjecanju osvojila 10-tak njihovih proizvoda za cure u 20-tima, iako me ovaj brand kozmetike i prije oduševljavao kvalitetom, ovom linijom za njegu lica u mojim očima nadmašili su sami sebe.
Losion ili Mlijeko? Meni više odgovara mlijeko, no i ovaj losion je pun pogodak za moju kožu.
Postoji i zelena linija za mješovitu i masnu kožu, no ova ružičasta linija kao da je rađena po mjeri moje kože ( (ne)normalno-osjetljivu-problematičnu koža ). Namijenjena je osjetljivoj i suhoj koži lica.
Prvo blazinicom očistim kožu losionom, a zatim prstima u kožu umasiram mlijeko. Nakon 1-2 minute lice isperem mlakom vodom.





Prije nego sam isprobala L'oreal dnevnu kremu, mrzila sam kreme i nisam ih uopće koristila, odbijala sam ih koristiti čak i kao podlogu za puder. Uvijek sam birala pogrešne, koje su mi izazivale nepravilnosti na koži lica. Ova me uvjerila u suprotno i koristeći ovu kremu shvatila sam važnost hidratacije. Mislim da vam dovoljno govori činjenica da mi je ovo već 6. pakiranje :")
Zimi, kad mi je koža lica suha, koristim i noćnu kremu.



Uskoro očekujte detaljnije recenzije i ostalih proizvoda s prve slike. Sljedeći na redu su proizvodi za njegu kože tijela.
Koji su vaši favoriti u njezi kože lica?

8 komentari:

monika kaže...

volim ove L'oreal proizvode
super recenzija :)

Anonimno kaže...

sviđa mi se članak
volim Penaten mast

tanja kaže...

Ja koristim Dove kremu. Super mi miriše i masna je što mojoj koži odgovara.

Anonimno kaže...

super blog!
sviđaju mi se članci!

makeup artist kaže...

vau, cijeli elaborat.
nisam do sad znala za ovaj blog. vidim da ste nove.
Pratit ću vas sad.
Odakle ste cure?

Women's Show ( Samanta ) kaže...

Sjeverna Hrvatska :)

mona lisa iz parisa kaže...

fora mi je ovo s najlonkastom maskom :))) nisam isprobala, ali sam kao djevojčica uvijek voljela nositi najlon vrečke na glavi :D
budem isprobala sad ovu verziju :)

andreja p. kaže...

divna recenzija <3

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting