srijeda, 22. veljače 2012.

Moda na seljački način :-)

Objavio/la Women's Show u 02:12



Vladaju li seljaci samo na političkom polju ili nalazimo i u modi dašak 'seljaštva'?








Drage moje, ovo moram podijeliti sa vama. Danas sam vozila gradom i naletim na  jednu blokadu cesta naših nezadovoljnih seljaka, pa zatim na drugu i lagano me već napuštalo strpljenje. No, onda mi je palo na pamet nešto drugo.
Vladaju li seljaci samo na političkom polju ili nalazimo i u modi dašak 'seljaštva'?

Ima par stvari koje su pravi modni trend, a ako pogledate nedjeljom „Plodove zemlje“ vrlo vjerojatno ćete ih primijetiti na nekoj poljoprivrednici. J



GUMENE ČIZME

Nekad su bile pojam koji povezujete sa farmerima, a danas ih viđamo na policama svih dućana, na svim naslovnicama, nose ih slavni, a kladim se da posjedujete barem jedan par slatki par gumenih čizmica.





ŠARENI CVIJETNI UZORAK

Preslatke haljinice cvjetnog uzorka definitivno su must have predmet. Ja ih obožavam. 








Nedavno su se prikazivali Gruntovčani na TV-u, poznata Dudekova Regica od davnina je furala haljine sa cvjetićima. 
Prava modna ikona tog vremena. :)

MARAME NA GLAVI

Isto tako i šarene marame na glavi. Ismijavamo ih kad ih nose naše bake, a kad ih manekenke nose na pistama završe na naslovnici Vouga.





MASLINASTI BALONERI I JAKNE


Jedna od omiljenih boja koja nikad ne izlazi iz mode.













Ovakav komadić sam po sebi ne izgleda privlačno, ali začinjen crnim tajicama, crnom dolčevitom, nekim čizmicama neutralne boje mogao bi postati pun pogodak!!









Dakle cure, mislim da ona uvreda „koja si ti seljača“ i nije baš uvredljiva više. Očito nam inspiracija za modu dolazi od istih. J





vs.






I na kraju, muči me jedna stvar. Jesmo li i mi na neki način seljanke????






5 komentari:

keka kaže...

hahahahahahahahhahha najbolji članak ikad

Anonimno kaže...

hahahah, bas si me nasmijala :D

Anonimno kaže...

hahahahahahahahahahahahahah jao šta je dobar

Anonimno kaže...

jeste seljanke

Anonimno kaže...

ali ljubav je na selu. zato budimo sve seljanke :)

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting