ponedjeljak, 20. veljače 2012.

Pobijedite suhu kožu tijela!

Objavio/la Women's Show u 09:30


U zimskim mjesecima, mnoge od nas susreću se sa suhom kožom.
Slijedeći ovaj mini savjetnik, možete pobijediti i taj problem!
( možda će neke od vas pomisliti, "ma, sve sam to već čula..." no razmislite, pridržavate li se zapravo svih ovih savjeta? ) :")




                              


1. KOD KUPANJA ILI TUŠIRANJA KORISTITE ULJNE I KREMASTE KUPKE ILI GELOVE ZA TUŠIRANJE



2. IZBACITE KRUTI SAPUN !
Ili koristite vrlo blagi sapun namijenjen suhoj i osjetljivoj koži.




3. NAKON KUPANJA, NE TRLJAJTE KOŽU RUČNIKOM!
Omotajte se ručnikom i pričekajte da se vaša koža na taj način osuši. Nemojte kožu trljati ručnikom. Isto vrijedi i za kosu! Iako je peeling poželjan, kako bi uklonio odumrle stanice kože, ovakvim sušenjem kože, možete još više iritirati suhu i osjetljivu kožu.



4. HIDRATACIJA!
Nakon kupanja ili tuširanja nanesite hidratantni losion za tijelo ili maslac namijenjen suhoj koži tijela.



5. VODA!
Pijte dovoljne količine vode. Da bi vaša koža bila hidratizirana, vaš organizam ne smije biti dehidriran.



6. OVLAŽIVAČ ZRAKA
Pazite da zrak u stanu u kojem boravite ne bude suh. Suhi zrak jedan je od najvećih neprijatelja vaše kože!



7. NOSITE RUKAVICE!
Kad izlazite iz kuće, uvijek nosite rukavice, kako hladnoća ne bi još više pogoršala stanje vaše suhe kože na rukama.


Imate li i vi suhu kožu u zimskim mjesecima? Znate li za još koje načine prevencije?

8 komentari:

martina kaže...

da, istina, često se ne pridržavamo osnovnih stvari, joooj, kako sam se našla u tome, hahah
odoh staviti vodu u ovlaživač :D i popiti malo vode, jer danas još nisam :sramimse:

nataša f. kaže...

zaista se niti ja ne pridržavam svih ovih savjeta :( rukavice uvijek ostavim kod kuće, a onda se čudim zašto imam suhe ruke
zaista bi to moglo biti i od toga

Anonimno kaže...

sve sam i ja to već čula ali moram priznati nisam ni ja osoba koja se svega ovoga pridržava, a onda cvilim da mi ništa ne pomaže :D

Anonimno kaže...

volim tvoje članke, čitala sam te i na drugome portalu :)
molim te piši o ovdje o kosi, tamo si puno pisala :)
nešto za suhu kosu napiši - što koristiš i slično... i za opadanje kose, moja opada :(

mimi kaže...

da, napiši nešto i o kosi, jučer sam čitala članak o favoritima iz 2011, molim te napiši tako i za kosu...

Women's Show on 20. veljače 2012. u 09:59 kaže...
Autor je uklonio komentar.
Women's Show (Samanta) kaže...

Hvala cure :")
članak o kosi - odnosno o favoritima iz 2011, je već u planu :)
a tamo su i proizvodi za suhu kosu, no napisat ću i jedan poseban za ove probleme :)

Anonimno kaže...

sammy rules!

Objavi komentar

 

Women's Show Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Ugg Boots Sale | web hosting